Loading...

اخبار

5 ویژگی قدرتمند از محصول وسوسه انگیز و قدرتمند سامسونگ ؛ گلکسی نوت 5

نوشته شده در : 2015/08/14 - 00:00
پس از ماه ها انتظار در نهایت دیشب سامسونگ گلکسی نوت ۵ را به صورت رسمی معرفی کرد، اگر چه ضعف هایی از نظر منتقدین بر آن وارد شده است، اما هنوز هم بهترین فبلت موجود است و در زمان عرضه به بازار این حرف ثابت خواهد شد.

samsung-galaxy-note-5

 

به عنوان یادآوری گلکسی نوت ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD 518ppi، پردازنده Exynos 7420، رم ۴گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰mAh، ویژگی Quick Charge 2.0، پشتیبانی از شارژ وایرلس یا بی سیم و دوربین فوق العاده با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می توان به NFC, Wi-Fi 802.11 و سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد.

اگرچه سامسونگ جایی برای ارتقای حافظه گلکسی نوت ۵ نگذاشته است و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه را حذف کرده، اما هنوز هم یک دستگاه وسوسه انگیز را برای فروش دارد. قلم S Pen در این دستگاه بهبود یافته است و تکنولوژی شارژر وایرلس نیز در این گوشی به کار برده شده است. سوال واقعی مردم از سامسونگ درباره آپدیت گلکسی نوت ۵ است. نسخه قدیمی دستگاه که گلکسی نوت ۴ می باشد، هنوز هم یک طراحی زیبا دارد و ویژگی های بسیار عالی در آن به ارمغان آورده شده است و همچنین از اسلات کارت میکرو اس دی پشتیبانی می کند و باتری آن قابل جابه جایی است، اما آپدیت سال جاری کمی گیج کننده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به ۵ ویژگی برتر گلکسی نوت ۵ داشیته باشیم.

 

1- طراحی

 

samsung-galaxy-note-5

 

چندان لازم نیست که درباره طراحی گلکسی نوت ۵ صحبت کنیم، چرا که به صورت کامل و بدون عیب و نقص طراحی شده است. بدنه آن فلزی بوده و همانند گلکسی اس ۶ پشت دستگاه شیشه ای است. البته لازم به ذکر است که دور بدنه فلزی دستگاه به صورت ماهرانه ای منحنی شده است. قلم S Pen دستگاه بسیار ساده از بدنه خارج می شود و اصطلاحا Ejectable است.

به صورت واضح سامسونگ طراحی متفاوتی را به کار برده است و قدری شبیه به اچ تی سی وان ام ۹ و آیفون ۶ پلاس نیز می باشد. آلومینیومی بودن گلکسی نوت ۵ موجب ارزان تر شدن آن شده است، اما در کل نمی توان در طراحی آن نقصی یافت.

 

2- S Pen

 

samsung-galaxy-note-5

 

نوبت به این رسیده است که درباره قلم S Pen صحبت کنیم، سامسونگ این قلم را بهبود داده است و تجربه کار با آن نیز لذت بخش است. قلم سامسونگ در سری فبلت های گلکسی نوت هر ساله ارتقا می یابد و ویژگی های جدیدی به همراه بهبودی مشکلات به ارمغان آورده شده است، اما لازم به ذکر است در مقایسه با سال گذشته و نسخه قبلی که گلکسی نوت ۴ باشد، پیشرفت بسیار کمی را داشته است.

قلم دستگاه حساس تر شده و به سنسور بهتری محهز شده است و همچنین بهترین تجربه را برای کاربر در نوشتن ارائه می دهد. سامسونگ همچنین چند ویژگی جدید را برای قلم S Pen ارائه داده است که شامل یادداشت برداری سریع بر روی صفحه نمایش در حالت غیرفعال نیز می شود و این تضمین وجود دارد که هیچ تاخیری در نوشته شما به وجود نخواهد آمد.

 

3- دوربین

 

samsung-galaxy-note-5

 

آیا دوربین گلکسی اس ۶ را به خاطر دارید؟ سامسونگ یک دوربین فوق العاده با کیفیت را در این دستگاه ارائه داده بود که کاربران بسیار از آن راضی بودند. دوربین گلکسی اس ۶ سریع تر و قدرتمند تر از آنچه که هست نیز می باشد و اکنون سامسونگ همان دوربین و همان کیفیت را برای گلکسی نوت ۵ به ارمغان آورده است.

 

4- شارژ  وایرلس یا بی سیم

 

samsung-galaxy-note-5

 

صحبت درباره شارژر بی سیم بسیار گسترده است و نمی توان آن را ساده شرح داد. این ویژگی فراتر از یک تکنولوژی زودرس است. پیشرفت های اخیر نشان داده است که آینده این تکنولوژی بسیار روشن است و در آینده ای نزدیک با سرعت بیش تری برای دستگاه های جدید ارائه خواهد شد.

 

گلکسی نوت ۵ مجهز به تکنولوژی شارژ وایرلس یا بی سیم است و در کنار آن یک تکنولوژی شارژ سریع وحود دارد که شارژ دستگاه را در زمان بسیار کم امکان پذیر می کند. ترکیب این دو ویژگی خارق العاده می تواند هر گونه شکایت را از باتری غیرقابل تعویض آن لغو کند. بسیاری از ویژگی های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ پلاس در این دستگاه به ارمغان آورده شده است و قطعا گلکسی نوت ۵ عملکرد خوبی را خواهد داشت.

 

5- نرم افزار

 

samsung-galaxy-note-5

 

در وایل سال جاری سامسونگ نگاه گسترده ای به رابط کاربری خود یعنی TouchWiz داشت و به سوی یک تجربه قابل تحمل تر در گلکسی نوت ۵ رفته است. سامسونگ ویژگی های نرم افزاری جدیدی را برای نوت ۵ به ارمغان آورده است و اندروید را خوش مزه تر از همیشه جلوه می دهد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزاری گلکسی نوت ۵ استریم زنده یوتیوب است، یعنی کاربر می تواند همزمان با فیلمبرداری، آن را در یوتیوب استریم کند و علاوه بر این می تواند اپلیکیشن های مخصوص با S Pen را داشته باشد و همچنین امضا روی فایلهای پی دی اف و ذخیره سازی تصویر از صفحه وب را انجام دهد.

 

گلسی نوت ۵ حتی با وجود عدم پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی و باتری غیر قابل جا به جایی هنوز هم قدرتمند است و بدون شک خود را در بازار جهانی ثابت می کند.

اما در مورد حافظه دستگاه چه نظری می توانیم بدهیم؟ آیا حذف نسخه ۱۲۸ گیگابایتی درست بوده یا خیر؟ دلیل سامسونگ بابت این کار چیست؟ آیا کاربران از خرید خود راضی خواهند بود؟

باید صبر کرد و دید ...

 

منبع : GooyaIT بازدید : 2775
برچسب ها : تبلت سامسونگ

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!